حرکت سیاسی و بچه گانه بازیکن عربستانی
احیای مراسمات اهل البیت علیه السلام
خدام ابوالفضل العباس
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : مجید باوی

رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس اضافه کرد: اگر به این کارها باشد بازیکنان ما نیز می‌توانند نام "شهاب ۳" که بدون کمک آمریکا و به دست متخصصان ایرانی ساخته شده را نشان دهند.

دهقان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید سفیر عربستان را احضار کند و در این باره توضیح بخواهد. جای چنین حرکت‌های بچه‌گانه‌ای در زمین فوتبال نیست و بازیکن عربستانی چیزی را به رخ ما کشید که کار آمریکایی‌ها بود. این حرکت صددرصد سیاسی است و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید از طریق فیفا آن را پیگیری کند.

وی تاکید کرد: من تاکنون سکوت کردم تا ببینیم اهالی ورزش نسبت به این کار چه عکس العملی نشان می‌دهند که متاسفانه شاهد هیچگونه واکنشی نبودم و به همین دلیل به این قضیه ورود کردم.

رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس در ادامه گفت‌وگو با فارس درباره جلسه روز گذشته با اهالی فوتبال تصریح کرد: مباحث خوبی مطرح شد و دیدگاه‌های افراد مختلف مورد بررسی قرار گرفت. هدف ما این است که زمینه‌ای را فراهم و قانون‌هایی تصویب کنیم که به نفع ورزش باشد.

دهقان ادامه داد: اینکه می‌گویند مجلس به دنبال حمایت از گزینه خاصی در انتخابات فدراسیون فوتبال است صحت ندارد چرا که شأن مجلس بزرگتر از این حرف‌‌ها است. ما می‌خواهیم انتخابات در فضای خوب و سالمی برگزار شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

با سلام. این وبلاگ جنبه اطلاع رسانی و احیای مراسم های شهادت و ولادتهای اهل بیت را دارد. این وبلاگ زیر نظر وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل کیان است و امید است که با این وبلاگ بتوانیم قدمی برای اهل بیت بر داشته باشیم. التماس دعا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mazhabi و آدرس marasemat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 78850
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1